Welkom!

Welkom bij Vanillaseasons, met deze blog kun je mij en mijn creatieve bezigheden volgen. Omdat ik verslaafd ben aan alles wat met brocant en landelijk wonen te maken heeft, ben ik met deze blog begonnen, inmiddels heb ik een webwinkel en een winkel aan huis met brocante, decoratie en sfeervolle meubelen!



De oorsprong van de naam vanillaseasons komt vooral omdat ik mijn inspiratie uit de wisselende seizoenen haal.



Daarbij komt mijn voorliefde voor de geur van vanille, en van de vele wittinten die ik gebruik is vanille een door mij veelgebruikte kleur.
Ik hoop met m'n post menig liefhebber van brocante te inspireren en misschien welkom te mogen heten in mijn (web) winkel!!











zondag 30 januari 2011

Zondag......

Hehe..... Eindelijk weer een nieuwe blog!! Het werdt tijd ,dat geef ik eerlijk toe. Maar door de "doordeweekse" drukte bleef het erbij. Gelukkig dat de zondag er is, die reserveer ik meestal voor dit soort leuke dingen; niks moet, alles mag op zondag!! Zoals ik al zei ben ik druk geweest met de afdeling kasten voor m'n 'winkel".

Ik ben weer van alles aan het opknappen, en heb weer leuk spul ingekocht. Meestal met de bedoeling om het weer op m'n site te zetten ,maar soms ben ik zo enthousiast over m'n nieuwe aankoop, dat het ineens prive bezit wordt!! Neem nou het superleuke tafeltje wat ik tegen kwam op de vlooienmarkt...ik vindt het zo' n schatje, en het past precies in m' n hal!! Een likje verf, even leuk decoreren, en ik ben er weer helemaal blij mee!! Zo kwam ik ook deze geweldige kast tegen, ik vond hem zo uniek dat hij eigelijk gelijk van mij was! Ik heb hem geverfd ,(ben er wel twee dagen mee bezig geweest!!!!)met een soort krijtverf , helemaal mat dus,  en het resultaat wil ik jullie niet onthouden. Deze kast blijft dus ook voorlopig prive bezit.....helaas. Maar ja, met mij weet je het toch nooit, dus houd het in de gaten......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten