Welkom!

Welkom bij Vanillaseasons, met deze blog kun je mij en mijn creatieve bezigheden volgen. Omdat ik verslaafd ben aan alles wat met brocant en landelijk wonen te maken heeft, ben ik met deze blog begonnen, inmiddels heb ik een webwinkel en een winkel aan huis met brocante, decoratie en sfeervolle meubelen!



De oorsprong van de naam vanillaseasons komt vooral omdat ik mijn inspiratie uit de wisselende seizoenen haal.



Daarbij komt mijn voorliefde voor de geur van vanille, en van de vele wittinten die ik gebruik is vanille een door mij veelgebruikte kleur.
Ik hoop met m'n post menig liefhebber van brocante te inspireren en misschien welkom te mogen heten in mijn (web) winkel!!











woensdag 9 februari 2011

Langer licht....

Heerlijk dat het eindelijk weer wat langer licht is. En ik denk dat de meesten het wel met mij eens zijn, want ook al is het nog maar februari , ik heb toch al weer enige activiteit opgemerkt in en rondom het huis!!
Op een zonnige en voorjaarsachtige dag gaat het namelijk bij menigeen (inclusief ondergetekende) weer kriebelen.
Zelf heb ik natuurlijk ook al lang weer een rondje door mijn tuin gemaakt, en tot mijn grote verbazing zag ik al menig groen puntje de kop opsteken. Dan word ik toch al weer wat ongeduldig, want hoewel het natuurlijk nog

lang geen voorjaar is, kan het nu natuurlijk niet snel genoeg gaan. Af en toe de ramen open, de was al weer buiten gehad en..... niet te vergeten, langer licht!!! Ik vind het heerlijk als de dagen zo rond november korter worden maar ik vind het ook helemaal niet erg dat de kaarsen nu een uurtje later worden aangestoken. Tja, ook al staat de sneeuwschuiver nog steeds binnen handbereik en moet ik nog geregeld de ijsbloemen van de autoruiten krabben, ik weet het zeker..... het voorjaar komt er aan!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten