Welkom!

Welkom bij Vanillaseasons, met deze blog kun je mij en mijn creatieve bezigheden volgen. Omdat ik verslaafd ben aan alles wat met brocant en landelijk wonen te maken heeft, ben ik met deze blog begonnen, inmiddels heb ik een webwinkel en een winkel aan huis met brocante, decoratie en sfeervolle meubelen!



De oorsprong van de naam vanillaseasons komt vooral omdat ik mijn inspiratie uit de wisselende seizoenen haal.



Daarbij komt mijn voorliefde voor de geur van vanille, en van de vele wittinten die ik gebruik is vanille een door mij veelgebruikte kleur.
Ik hoop met m'n post menig liefhebber van brocante te inspireren en misschien welkom te mogen heten in mijn (web) winkel!!











woensdag 5 januari 2011

Nieuw........

De eerste week van 2011 is alweer bijna voorbij. Inmiddels staat de kerstdecoratie in dozen op zolder
en staat de kerstboom op het terras te wachten tot hij met het groenafval mee mag, zo werkt het nu eenmaal!  Na de decembermaand is het tijd voor iets nieuws, want voor mijn gevoel is het huis plotseling kaal en leeg!
Ik ben op zoek naar "nieuwe gezelligheid"!! Zo wilde ik opeens weer een prachtige glazen kroonluchter, met alles erop en eraan, en die heb ik gevonden. Gewoon bij de bouwmarkt, welliswaar, maar ik ben er superblij mee. En ook was ik al heel lang op zoek naar een leuk douchegordijn, maar ik kon nergens iets vinden wat ik echt leuk vond. Schaarste maakt creatief, zegt men, en dat blijkt dan ook wel weer. Ik ben dol op kant en spaar dan ook van alles op dat gebied. Dus ik wilde wel een douchegordijn met de uitstraling van kant, dat past ook prachtig bij de rest van de badkamer. Helaas was die nergens te krijgen.....tot ik een tafelzeil tegenkwam ,die precies voldeed aan mijn eisen. Ik heb er een superleuk douchegordijn van gemaakt en heb nog een metertje extra meegenomen en daar heb ik placemats en leuke onderzettertjes voor glazen van gemaakt!! Stond prachtig op de kersttafel!! Ik heb nog veel meer wensen en ideeen, ik ben bezig met een nieuwe salontafel, ik wil m' n trap nog graag wit verven en ben in gedachten ook alweer met de tuin bezig......

Gelukkig hebben we weer een heel nieuw jaar om al die creativiteit tot uiting te brengen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten