Welkom!

Welkom bij Vanillaseasons, met deze blog kun je mij en mijn creatieve bezigheden volgen. Omdat ik verslaafd ben aan alles wat met brocant en landelijk wonen te maken heeft, ben ik met deze blog begonnen, inmiddels heb ik een webwinkel en een winkel aan huis met brocante, decoratie en sfeervolle meubelen!



De oorsprong van de naam vanillaseasons komt vooral omdat ik mijn inspiratie uit de wisselende seizoenen haal.



Daarbij komt mijn voorliefde voor de geur van vanille, en van de vele wittinten die ik gebruik is vanille een door mij veelgebruikte kleur.
Ik hoop met m'n post menig liefhebber van brocante te inspireren en misschien welkom te mogen heten in mijn (web) winkel!!











donderdag 29 december 2011

Terugblik..



En zo zit ik hier dan weer mijn laatste blog van 2011 te schrijven!! Alweer een jaar voorbij...buiten word al het nodige vuurwerk afgestoken en de oliebollen zijn besteld, kortom we zijn er weer klaar voor!! Ook de afsluiting van dit jaar zal weer feestelijk en gezellig worden. Wat mij betreft was 2011 een bijzonder jaar, het was  het jaar dat mijn droom werkelijkheid werd, namelijk een brocantewinkeltje hebben.En nu, tijdens mijn terugblik realiseer ik me dat dat heel goed gelukt is! En daarbij nog de succesvolle fairs, markten en niet te vergeten; de supergezellige open huis dat ik georganiseerd heb afgelopen 9 december!! Jammer van de regen die avond, maar de sfeer was er niet minder om. Leuk om mijn winkel eens zo vol te zien met enthousiaste mensen!! Ook weer een jaar van vele complimenten betreffende mijn aanbod in de ( web ) winkel, en natuurlijk ook leuk zijn de aanvragen of ik workshops ga geven of dat ik ook aan interieuradvies doe...helaas, dat kan ik er allemaal niet bij doen op dit moment! Maar wie weet; een nieuw jaar, nieuwe kansen toch?? Ik wens iedereen een heel gelukkig, gezond en gezellig 2012 toe!! Tot volgend jaar!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten