Welkom!

Welkom bij Vanillaseasons, met deze blog kun je mij en mijn creatieve bezigheden volgen. Omdat ik verslaafd ben aan alles wat met brocant en landelijk wonen te maken heeft, ben ik met deze blog begonnen, inmiddels heb ik een webwinkel en een winkel aan huis met brocante, decoratie en sfeervolle meubelen!



De oorsprong van de naam vanillaseasons komt vooral omdat ik mijn inspiratie uit de wisselende seizoenen haal.



Daarbij komt mijn voorliefde voor de geur van vanille, en van de vele wittinten die ik gebruik is vanille een door mij veelgebruikte kleur.
Ik hoop met m'n post menig liefhebber van brocante te inspireren en misschien welkom te mogen heten in mijn (web) winkel!!











donderdag 15 december 2011

Bijna klaar....








Tussen alle decemberdrukte door ben ik eindelijk bijna klaar met het versieren van ons huis.  Ook dit jaar heb ik hoofdzakelijk zilver en  wit toegepast. Het combineert zo mooi met elkaar en het geheel is dan ook weer heel stijlvol geworden, al zeg ik het zelf. Hier en daar is nog een hoekje waar ik nog even mee bezig moet, maar het huis is al aardig in kerstsfeer!! Ik heb een hele stapel woonbladen ( voornamelijk decembernummers natuurlijk ) op tafel liggen waarin ik in mijn spaarzame vrije momenten heerlijk inspiratie op doe! Als ik weer een sfeervolle foto zie probeer ik dat dan ook onmiddellijk toe te passen in m' n eigen huis. Zo krijgt bijna iedere vertrek  iets ''kersterigs"', het liefst compleet met lampjes natuurlijk. Ook de kaarsen en waxinelichtjes zijn momenteel niet aan te slepen bij mij thuis. Overal staan mooie lantaarns, windlichten en '' gewone" theelichtjes. Ook buiten is het sprookjesachtig mooi met honderden lichtjes rond het huis en in de tuin. Nu alleen nog sneeuw om het plaatje compleet te maken!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten