Welkom!

Welkom bij Vanillaseasons, met deze blog kun je mij en mijn creatieve bezigheden volgen. Omdat ik verslaafd ben aan alles wat met brocant en landelijk wonen te maken heeft, ben ik met deze blog begonnen, inmiddels heb ik een webwinkel en een winkel aan huis met brocante, decoratie en sfeervolle meubelen!



De oorsprong van de naam vanillaseasons komt vooral omdat ik mijn inspiratie uit de wisselende seizoenen haal.



Daarbij komt mijn voorliefde voor de geur van vanille, en van de vele wittinten die ik gebruik is vanille een door mij veelgebruikte kleur.
Ik hoop met m'n post menig liefhebber van brocante te inspireren en misschien welkom te mogen heten in mijn (web) winkel!!











woensdag 27 oktober 2010

Mijn eigen winkeltje!!!

Ik heb vaak een brocantewinkel bezocht terwijl ik dacht; dit zou ik ook wel willen!De sfeer van zo'n winkeltje alleen al, geurkaarsjes (vooral rond kerst geniet ik van die heerlijke kaneel-of vanillegeur),en dan
overal kaarsjes die branden,een zacht achtergrondmuziekje, alsof je zo een huiskamer instapt.
En dan al die schitterende spullen, dan voel ik me als een kind in de snoepwinkel!!
Eindelijk heb ik nu zelf zo'n winkeltje. Sinds deze week heb ik namelijk een winkeltjeop internet; http://www.vanillaseasons.nl/
Er zijn leuke sfeervolle meubeltjes en leuke (zelfgemaakte) decoraties te vinden. De winkel word natuurlijk geregeld aangepast aan de seizoenen en hij word ook geregeld aangevuld.
Het achtergrondmuziekje, de kaarsjes en die heerlijke geurtjes moet je er maar even bijdenken, maar verder vind ik het een heel leuk winkeltje!!


Ik hoop je binnenkort te mogen verwelkomen in http://www.vanillaseasons.nl/ en ben zeer benieuwd wat je ervan vind. Laat je het even weten via het gastenboek?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten