Welkom!

Welkom bij Vanillaseasons, met deze blog kun je mij en mijn creatieve bezigheden volgen. Omdat ik verslaafd ben aan alles wat met brocant en landelijk wonen te maken heeft, ben ik met deze blog begonnen, inmiddels heb ik een webwinkel en een winkel aan huis met brocante, decoratie en sfeervolle meubelen!



De oorsprong van de naam vanillaseasons komt vooral omdat ik mijn inspiratie uit de wisselende seizoenen haal.



Daarbij komt mijn voorliefde voor de geur van vanille, en van de vele wittinten die ik gebruik is vanille een door mij veelgebruikte kleur.
Ik hoop met m'n post menig liefhebber van brocante te inspireren en misschien welkom te mogen heten in mijn (web) winkel!!











donderdag 21 oktober 2010

Counrtykitchen

Een dure keuken is aan mij niet besteed! Zonde van de investering, het levert weinig op, is de mening van mijn huisgenoten!! En inderdaad, ik ben geen keukenprinsesje. In mijn keuken zou zo' n bordje kunnen hangen met de tekst: Schat, ik ben even weg, je eten staat in het kookboek!!Toch is het een knus keukentje, en al word hij niet intensief gebruikt, het is wel een echte sfeermaker.
En het leukste aan onze keuken is, dat hij niet ontworpen is maar door onszelf bedacht en gemaakt.

Het bordenrek was een "gewoon" kastje en omdat ik geen tegeltjes wilde, hebben we schrootjes op de achterwand geplaatst. Dat maakt dat de keuken heel huiselijk word.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten