Welkom!

Welkom bij Vanillaseasons, met deze blog kun je mij en mijn creatieve bezigheden volgen. Omdat ik verslaafd ben aan alles wat met brocant en landelijk wonen te maken heeft, ben ik met deze blog begonnen, inmiddels heb ik een webwinkel en een winkel aan huis met brocante, decoratie en sfeervolle meubelen!



De oorsprong van de naam vanillaseasons komt vooral omdat ik mijn inspiratie uit de wisselende seizoenen haal.



Daarbij komt mijn voorliefde voor de geur van vanille, en van de vele wittinten die ik gebruik is vanille een door mij veelgebruikte kleur.
Ik hoop met m'n post menig liefhebber van brocante te inspireren en misschien welkom te mogen heten in mijn (web) winkel!!











donderdag 21 oktober 2010

Het is de doorgang van eetkamer naar kamer en andersom, dus moet hij natuurlijk wel bij de rest van het
interieur passen.Het is oorspronkelijk een "gewone" bouwmarktkeuken, maar we hebben hem aangepast aan de rest van ons huis. Andere frontjes (gewoon van MDF), bovenkastjes weggehaald en een voorraadkast gemaakt, met daarin ladeblokjes van Ikea. Het handige rekje boven het "koffiebar" zat ooit
bovenop een kastje. Boven de kookplaat een zelfgemaakte schouw waarin de afzuigkap "verborgen" zit.

Zelfs de consoles onder de schouw zijn zelfgemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten