Welkom!

Welkom bij Vanillaseasons, met deze blog kun je mij en mijn creatieve bezigheden volgen. Omdat ik verslaafd ben aan alles wat met brocant en landelijk wonen te maken heeft, ben ik met deze blog begonnen, inmiddels heb ik een webwinkel en een winkel aan huis met brocante, decoratie en sfeervolle meubelen!



De oorsprong van de naam vanillaseasons komt vooral omdat ik mijn inspiratie uit de wisselende seizoenen haal.



Daarbij komt mijn voorliefde voor de geur van vanille, en van de vele wittinten die ik gebruik is vanille een door mij veelgebruikte kleur.
Ik hoop met m'n post menig liefhebber van brocante te inspireren en misschien welkom te mogen heten in mijn (web) winkel!!











maandag 27 september 2010

In mijn vorige blog had ik het over mijn "winkeltje" op marktplaats. Ook dit is een beetje uit de hand gelopen. Ik verzamel veel spullen, en soms moet er wat weg (helaas!)Je kunt mijn "winkeltje" vinden
door op marktplaats te zoeken naar vanillaseasons.Er staan regelmatig nieuwe dingen op, leuke kastjes of andere meubeltjes die ik zelf opgeknapt heb en meestal ook zelf gebruikt heb.
Ook zelfgemaakte spullen en decoratie breng ik op die manier aan de man!!Vooral straks rond de
Decembermaand staan er leuke dingen op om kado te doen.Ook altijd leuk om een kadootje voor jezelf uit te zoeken, toch ?
Ik zou zeggen :hou het in de gaten, voor je het weet is het weer zover!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten