Welkom!

Welkom bij Vanillaseasons, met deze blog kun je mij en mijn creatieve bezigheden volgen. Omdat ik verslaafd ben aan alles wat met brocant en landelijk wonen te maken heeft, ben ik met deze blog begonnen, inmiddels heb ik een webwinkel en een winkel aan huis met brocante, decoratie en sfeervolle meubelen!



De oorsprong van de naam vanillaseasons komt vooral omdat ik mijn inspiratie uit de wisselende seizoenen haal.



Daarbij komt mijn voorliefde voor de geur van vanille, en van de vele wittinten die ik gebruik is vanille een door mij veelgebruikte kleur.
Ik hoop met m'n post menig liefhebber van brocante te inspireren en misschien welkom te mogen heten in mijn (web) winkel!!











zaterdag 18 september 2010




Ik gun jullie ook even een blik in mijn badkamer. De zelfgemaakte geurzakjes van oud kant, met daarop
oude fototjes (afgedrukt op katoen) , zag ik gisteren op de Country en Pumpkinfair.Grappig, ik heb ze een
paar jaar geleden al zelfbedacht en gemaakt.Ook mijn "prikbord" is zelfgemaakt, nadat het een tijdje als dienblad dienst had gedaan, had ik eigenlijk geen bestemming meer voor deze prachtige oude lijst.Nu heb ik er leuke fotos of gedichten op. Het paspopje is ook al jaren in mijn bezit.Ik heb er al veel leuke hoekjes mee gemaakt, en er ooit eens hele mooie roosjes uit servetten op geplakt.Nu heb ik hem geqracueleerd en mijn halskettingen er op gedaan.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten