Welkom!

Welkom bij Vanillaseasons, met deze blog kun je mij en mijn creatieve bezigheden volgen. Omdat ik verslaafd ben aan alles wat met brocant en landelijk wonen te maken heeft, ben ik met deze blog begonnen, inmiddels heb ik een webwinkel en een winkel aan huis met brocante, decoratie en sfeervolle meubelen!



De oorsprong van de naam vanillaseasons komt vooral omdat ik mijn inspiratie uit de wisselende seizoenen haal.



Daarbij komt mijn voorliefde voor de geur van vanille, en van de vele wittinten die ik gebruik is vanille een door mij veelgebruikte kleur.
Ik hoop met m'n post menig liefhebber van brocante te inspireren en misschien welkom te mogen heten in mijn (web) winkel!!











maandag 27 september 2010

Herfstsfeer

Wat leuk dat er zoveel mensen zijn die mijn blog volgen.Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht!
Ik houd mijn statistieken natuurlijk nauwlettend in de gaten, en ik sta versteld van zoveel belangstelling!
Omdat het inmiddels bijna alweer Oktober is, heb ik mn huis natuurlijk al bijna helemaal in herfstsfeer,
het ruikt binnen heerlijk naar hop. Ik ben weer behoorlijk aan het schuiven geweest met kasten, spiegels en andere decoratie. En over een paar maanden (of nog eerder) staat het waarschijnlijk weer helemaal anders.Ik zie het maar als een uit de hand gelopen hobby.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten