Welkom!

Welkom bij Vanillaseasons, met deze blog kun je mij en mijn creatieve bezigheden volgen. Omdat ik verslaafd ben aan alles wat met brocant en landelijk wonen te maken heeft, ben ik met deze blog begonnen, inmiddels heb ik een webwinkel en een winkel aan huis met brocante, decoratie en sfeervolle meubelen!



De oorsprong van de naam vanillaseasons komt vooral omdat ik mijn inspiratie uit de wisselende seizoenen haal.



Daarbij komt mijn voorliefde voor de geur van vanille, en van de vele wittinten die ik gebruik is vanille een door mij veelgebruikte kleur.
Ik hoop met m'n post menig liefhebber van brocante te inspireren en misschien welkom te mogen heten in mijn (web) winkel!!











dinsdag 5 maart 2013

De beurs op....






Afgelopen weekend voor het eerst op een beurs gestaan!! Meestal sta ik op markten en fairs maar dit was weer es wat anders!! Het was ook niet te vergelijken met de fairs waar ik meestal sta maar het was weer erg gezellig en heb weer leuke enthousiaste mensen ontmoet die net als ik ook dol zijn op brocante!! En omdat we de avond ervoor al op mochten bouwen had ik ook alle tijd om mijn stand helemaal naar tevredenheid in te richten. En dit is weer helemaal gelukt. Voordeel van zo' n beurs is dat je een '' stand '' hebt die je helemaal in mag richten. Dus ook de kasten, tafels en dergelijke werden ingeladen om het geheel nog sfeervoller in te richten. Ook een voordeel was dat we op een beurs stonden in de regio, wat zoveel wil zeggen dat er veel bekenden als standhouder stonden maar ook de bezoekers waren in veel gevallen dorpsgenoten, bekenden  of allebei!! Kortom; een heel druk en hectisch weekend maar al met al weer zeer geslaagd!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten