Welkom!

Welkom bij Vanillaseasons, met deze blog kun je mij en mijn creatieve bezigheden volgen. Omdat ik verslaafd ben aan alles wat met brocant en landelijk wonen te maken heeft, ben ik met deze blog begonnen, inmiddels heb ik een webwinkel en een winkel aan huis met brocante, decoratie en sfeervolle meubelen!



De oorsprong van de naam vanillaseasons komt vooral omdat ik mijn inspiratie uit de wisselende seizoenen haal.



Daarbij komt mijn voorliefde voor de geur van vanille, en van de vele wittinten die ik gebruik is vanille een door mij veelgebruikte kleur.
Ik hoop met m'n post menig liefhebber van brocante te inspireren en misschien welkom te mogen heten in mijn (web) winkel!!











zondag 2 september 2012

Vol is vol...


Zo aan het '' einde'' van de zomer krijg ik altijd al een beetje de kriebels om weer dingen te veranderen, zowel binnen als buiten. Eerlijk gezegd kriebelt er bij mij altijd wel wat, maar ik wil niet alles overhoop halen zo midden in de vakantie!!! Dus nu de vakantie wat mij betreft weer op zijn  einde loopt zijn er bepaalde dingen die ik aan wil pakken omdat ze teveel ergernis hebben gewekt. De tuin bijvoorbeeld; ik vond uiteindelijk de bloemenborders toch wel aan de grote kant. Dus hebben we de buxusrand zo' n anderhalve meter naar achteren verplaatst zodat er meer gazon en minder border ontstaan is. Eerlijk gezegd was het toch een beetje een wanhoopsdaad....op een gegeven moment is er geen houden meer aan. De maat was vol!! Als ik even een paar dagen geen tijd had ( lees geen zin had ) groeide het onkruid me al boven het hoofd! Ik heb nu goede hoop dat ik de kleinere borders beter kan onderhouden. En daarbij heb ik ook goede hoop dat ik wat tijd overhoud om ook zomers binnen weer wat meer te veranderen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten