Welkom!

Welkom bij Vanillaseasons, met deze blog kun je mij en mijn creatieve bezigheden volgen. Omdat ik verslaafd ben aan alles wat met brocant en landelijk wonen te maken heeft, ben ik met deze blog begonnen, inmiddels heb ik een webwinkel en een winkel aan huis met brocante, decoratie en sfeervolle meubelen!



De oorsprong van de naam vanillaseasons komt vooral omdat ik mijn inspiratie uit de wisselende seizoenen haal.



Daarbij komt mijn voorliefde voor de geur van vanille, en van de vele wittinten die ik gebruik is vanille een door mij veelgebruikte kleur.
Ik hoop met m'n post menig liefhebber van brocante te inspireren en misschien welkom te mogen heten in mijn (web) winkel!!











dinsdag 18 september 2012

Nieuw seizoen, nieuwe sfeer!!



Voor mij is de zomer altijd een periode van '' rust '' wat betreft mijn inrichting; eenmaal alles ingericht blijft dit meestal ook wel de hele zomer hetzelfde. Maar zodra de avonden langer worden en we weer meer binnen zitten met inmiddels al weer de kaarsjes aan moet het binnen  dus ook weer in herfstsfeer. Ik heb het oud rose plaid, kussentjes en de oud rose kaarsen inmiddels weer opgeruimd en weer de ''warme'' knusse winterkussentjes in de stoelen en bank gelegd. Gelijk een andere sfeer!! Ook ben ik al even bezig geweest met herfstdecoratie' s , eerst even inspiratie opgedaan op de Country en pumpkinfair afgelopen zaterdag. Zo' n leuke fair met de prachtigste herfstdecoratie' s gemaakt door hele creatieve mensen. Dat inspireert me altijd en zodra ik dan thuis kom, wil ik ook meteen aan de slag. Dus staan er bij mij buiten al een paar hele sfeervolle hoekjes in herfststijl. Ook binnen ben ik al even bezig geweest, maar klaar is het nog lang niet, natuurlijk!! Heerlijk vind ik het, lekker fröbelen zodra het weer donker word  ' s avonds! Ik kan mijn creativiteit weer kwijt want  een heel nieuw seizoen is weer begonnen, gelukkig!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten