Welkom!

Welkom bij Vanillaseasons, met deze blog kun je mij en mijn creatieve bezigheden volgen. Omdat ik verslaafd ben aan alles wat met brocant en landelijk wonen te maken heeft, ben ik met deze blog begonnen, inmiddels heb ik een webwinkel en een winkel aan huis met brocante, decoratie en sfeervolle meubelen!



De oorsprong van de naam vanillaseasons komt vooral omdat ik mijn inspiratie uit de wisselende seizoenen haal.



Daarbij komt mijn voorliefde voor de geur van vanille, en van de vele wittinten die ik gebruik is vanille een door mij veelgebruikte kleur.
Ik hoop met m'n post menig liefhebber van brocante te inspireren en misschien welkom te mogen heten in mijn (web) winkel!!











maandag 10 oktober 2011

Symmetrie..




En opeens is het dan toch herfst...heerlijk!! Ik kan nu eenmaal erg genieten van de wisseling van de seizoenen en nu het nóg eerder donker word,( de kaarsje nog eerder aan kunnen! !!)vind ik het weer  heerlijk knus!  Tijd om lekker veel te lezen.Ik heb de nieuwe " Wonen Landelijke Stijl"  alweer helemaal verslonden, lekker in m'n leesstoel met een bakkie thee erbij!! En ook de nieuwe " Brocante " Ariadne at home en Wonen Landelijke Stijl " Decoreren" liggen al weer bij mij thuis op tafel, natuurlijk. Zoveel leuke ideeën en mooie foto' s en verhalen, heel veel inspiratie dus. Langzamerhand weer wat ideetjes op doen voor de komende kerst, al lijkt dat nog ver weg. Het valt me op dat er minder symmetrisch gedecoreerd word. Ikzelf ben wel altijd bezig met symmetrie,  het word er wat rustiger van. Ik koop van bijna alles  twee (onder het motto; een is geen) tot ik laatst bij de decoratiegroothandel een gesprek had met de eigenaresse die mij verzekerde dat dit niet meer nodig was. Het mag weer gewoon eentje zijn! Wel even wennen, maar ik betrap mezelf er op dat ik het thuis ook aan het toepassen ben!! Het oogt inderdaad ook wat speelser, dus ik heb ineens een wereld van mogelijkheden met al die vazen, kandelaren en schalen waarvan ik er maar eentje had! Heerlijk!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten