Welkom!

Welkom bij Vanillaseasons, met deze blog kun je mij en mijn creatieve bezigheden volgen. Omdat ik verslaafd ben aan alles wat met brocant en landelijk wonen te maken heeft, ben ik met deze blog begonnen, inmiddels heb ik een webwinkel en een winkel aan huis met brocante, decoratie en sfeervolle meubelen!



De oorsprong van de naam vanillaseasons komt vooral omdat ik mijn inspiratie uit de wisselende seizoenen haal.



Daarbij komt mijn voorliefde voor de geur van vanille, en van de vele wittinten die ik gebruik is vanille een door mij veelgebruikte kleur.
Ik hoop met m'n post menig liefhebber van brocante te inspireren en misschien welkom te mogen heten in mijn (web) winkel!!











donderdag 31 maart 2011

Bijna klaar........

Eindelijk is het dan zover....de laatste dingetjes moeten nog even gedaan worden en dan ben ik er klaar voor!!
Mijn eigen fel begeerde winkeltje is open  (op afspraak ) voor publiek. Ik kon zelf in dit geval niet echt letterlijk de handen uit de mouwen steken, dankzij een operatie aan mijn linkerhand, maar dankzij de hulp van zoonlief en mijn eigen " handige harrie " is het gelukt en is m' n winkel zo goed als klaar!! Ik ben zeer tevreden met het resultaat; eigenlijk precies wat ik voor ogen had. Een beetje romantiek, gecombineerd met stoer en robuuust.
Het is echt superleuk geworden, met alle meubeltjes en  accessoires zo bij elkaar ben ik natuurlijk supertrots



en hoop ik veel van jullie een keertje te mogen ontvangen, binnenkort!! Ook heb ik weer een fair op de evenementenkalender staan; 15 mei sta ik in Roden op de lentefair '' Stille Wille"    ( meer informatie over deze fair vind je op de evenementenkalender op mijn site ) Ook daar heb ik uiteraard heel veel zin in, gewoon weer lekker met het hele "handeltje" op pad. Genoeg om naar uit te zien dus. Ik hoop je dus binnenkort te mogen verwelkomen bij mij thuis of misschien zien we elkaar in Roden.... In elk geval, tot gauw!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten