Welkom!

Welkom bij Vanillaseasons, met deze blog kun je mij en mijn creatieve bezigheden volgen. Omdat ik verslaafd ben aan alles wat met brocant en landelijk wonen te maken heeft, ben ik met deze blog begonnen, inmiddels heb ik een webwinkel en een winkel aan huis met brocante, decoratie en sfeervolle meubelen!



De oorsprong van de naam vanillaseasons komt vooral omdat ik mijn inspiratie uit de wisselende seizoenen haal.



Daarbij komt mijn voorliefde voor de geur van vanille, en van de vele wittinten die ik gebruik is vanille een door mij veelgebruikte kleur.
Ik hoop met m'n post menig liefhebber van brocante te inspireren en misschien welkom te mogen heten in mijn (web) winkel!!











zondag 12 december 2010

Kerstmarkt

Vanaf eind september, begin oktober ben ik bezig geweest met de voorbereidingen van de kerstmarkten.
En de laatste weken zo' n beetje dagelijks, soms tot laat in de avond. Het maken van waxroosjes, het verfen van  krijtbordjes, het "pimpen" van leuke lijstjes, en dan ook nog meubeltjes opknappen.... Ik moet zeggen;
het hebben van een webwinkel is een veel omvattende taak!! En dan ineens is het eindelijk zover; de auto helemaal propvol met alle kerstdecoratie en zelfs nog een paar leuke meubeltjes(het scheelt enorm ,dat "manlief"
verstand heeft van inladen!) reis ik af naar de kerstmarkt. En dan sta je daar ineens in je eigen winkeltje, met alle eigengemaakte decoratie en wat al niet meer!! De eerste reacties terwijl je nog aan het uitpakken bent waren meteen al overweldigend!! En als dan eindelijk alles staat en m'n hele stand is ingericht is het genieten geblazen!




Bezoekers die meerdere malen langslopen, omdat ze alles zo mooi vinden,of reacties als; zulke mooi dingen, vind je het niet zonde om dit te verkopen? Ik heb zoveel leuke reacties gehad, en zoveel complimenten. Het is natuurlijk een leuke bijkomstigheid dat ik ook veel verkocht heb, maar het nagenieten van al die leuke momenten  en gesprekken is nog veel leuker!!!!

1 opmerking:

  1. Hoi Margien,

    Je marktkraam ziet er leuk en sfeervol uit,mooi dat je zoveel leuke reacties krijgt.
    Je blog ziet er weer goed uit ,fijn dat je iedere week weer wat te melden hebt.
    Groetjes Aafke

    BeantwoordenVerwijderen