Welkom!

Welkom bij Vanillaseasons, met deze blog kun je mij en mijn creatieve bezigheden volgen. Omdat ik verslaafd ben aan alles wat met brocant en landelijk wonen te maken heeft, ben ik met deze blog begonnen, inmiddels heb ik een webwinkel en een winkel aan huis met brocante, decoratie en sfeervolle meubelen!



De oorsprong van de naam vanillaseasons komt vooral omdat ik mijn inspiratie uit de wisselende seizoenen haal.



Daarbij komt mijn voorliefde voor de geur van vanille, en van de vele wittinten die ik gebruik is vanille een door mij veelgebruikte kleur.
Ik hoop met m'n post menig liefhebber van brocante te inspireren en misschien welkom te mogen heten in mijn (web) winkel!!











vrijdag 17 december 2010

It' s the most whonderfull time.........

Nog acht nachtjes en t 'is ( alweer ) kerst. Ik heb er al zo'n vijfenveertig keer" kerstmis vieren " op zitten, en toch
blijft het zo speciaal.
Niet voor niks wordt mijn hele huis in kerstsfeer gehuld, en zelfs buiten liggen prachtige grote zilveren kerstballen
op de tuinvaas te pronken. Met een laag sneeuw erover is het plaatje compleet.
Ik hoop dat de sneeuw nog een week blijft liggen, want dat is toch echt het ultieme kerstsfeertje waar iedereen op hoopt. Een wandeling door de sneeuw doet me wegdromen alsof ik in het land van Narnia ben...Wat wil een mens nog meer...het genieten kan, wat mij betreft beginnen. Ik ben er helemaal klaar voor ,getuige de foto's die ik deze keer laat zien.
Ik wens iedereen  heerlijke kerstdagen, geniet en laat je overweldigen door dat speciale " kerstgevoel".









Geen opmerkingen:

Een reactie posten