Welkom!

Welkom bij Vanillaseasons, met deze blog kun je mij en mijn creatieve bezigheden volgen. Omdat ik verslaafd ben aan alles wat met brocant en landelijk wonen te maken heeft, ben ik met deze blog begonnen, inmiddels heb ik een webwinkel en een winkel aan huis met brocante, decoratie en sfeervolle meubelen!



De oorsprong van de naam vanillaseasons komt vooral omdat ik mijn inspiratie uit de wisselende seizoenen haal.



Daarbij komt mijn voorliefde voor de geur van vanille, en van de vele wittinten die ik gebruik is vanille een door mij veelgebruikte kleur.
Ik hoop met m'n post menig liefhebber van brocante te inspireren en misschien welkom te mogen heten in mijn (web) winkel!!











dinsdag 16 juli 2013

Geuren en kleuren....

Heerlijk, het is zomer!! Eindelijk genieten van alles wat het buitenleven ons te bieden heeft..... buiten eten, lezen, kopje koffie, kortom ''Buiten Wonen'' ! En daarbij natuurlijk  ook genieten van de specifieke ''zomer''geuren als vers gemaaid gras, hooi en natuurlijk de brandende vuurkorven of barbecue' s.En ook in de tuin valt er veel te beleven voor de zintuigen, onze tuin heeft een ''voor''- en ''achterkamer''. De ''achterkamer'' is vrij rustig ingericht, rekening houdende dat er bij ons een New Foundlander losloopt die erg enthousiast kan reageren op bepaalde geluiden. Bij het geluid van een mauwende poes dan blijft er niets gespaard en buldert hij dus door de tuin!! De voortuin is afgescheiden van de achtertuin door een Hedera heg en poort met hek, hier komt ze niet en hier hebben we dus ook de sfeervolle tuin met prachtige bloemen. Zodra ik door de poort loop komen de geuren van de flox, rozen, astilbe en vrouwenmantel mij tegemoet en ook de kleuren zijn momenteel uitbundig en veel!!  Genieten dus en even het onkruid ( wat er ook al weer overduidelijk doorheen schiet!!




) laten voor wat het is, het is per slot van rekening vakantietijd!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten