Welkom!

Welkom bij Vanillaseasons, met deze blog kun je mij en mijn creatieve bezigheden volgen. Omdat ik verslaafd ben aan alles wat met brocant en landelijk wonen te maken heeft, ben ik met deze blog begonnen, inmiddels heb ik een webwinkel en een winkel aan huis met brocante, decoratie en sfeervolle meubelen!



De oorsprong van de naam vanillaseasons komt vooral omdat ik mijn inspiratie uit de wisselende seizoenen haal.



Daarbij komt mijn voorliefde voor de geur van vanille, en van de vele wittinten die ik gebruik is vanille een door mij veelgebruikte kleur.
Ik hoop met m'n post menig liefhebber van brocante te inspireren en misschien welkom te mogen heten in mijn (web) winkel!!











dinsdag 18 december 2012

Bijna kerst.....







Ik ben er helemaal klaar voor, de kerstmarkten hebben we gehad. Ook dit jaar weer met veel plezier als standhouder alle markten bezocht. Afgelopen weekend stond ik drie dagen in het Drentse plaatsje Wezup.Ontzettend druk en ontzettend gezellig ondanks de regen en wind. Ik stond trouwens lekker droog want de stands stonden langs een route van oude boerderijen in de schuren. Echt een supergezellig en succesvol weekend gehad!! December is voor mij altijd de drukste ( en gezelligste!!) maand van het jaar.Na de laatste kerstmarkt heb ik altijd zoiets van;  En nu even rustig aan....  Ik kom eindelijk toe aan het aller leukste namelijk mijn eigen huisje!! Ik was natuurlijk al lang begonnen maar heb nu nog even de puntjes op de I gezet en ben uiteindelijk weer zeer tevreden met het resultaat!! Vooral de kroonluchter met veren en glazen pegeltjes vind ik echt een succes. Heel eenvoudig en toch zo sfeervol!Uiteraard een knusse kerstboom in wit en zilver en heel veel lichtjes natuurlijk. Een paar sfeerhoekjes, een prachtig gevulde etagère en in de eetkamer heb ik dit jaar een lief klein kerstboompje, zo leuk!!  Nog een week en dan is het zover, eindelijk weer kerst!! Nog even de cadeautjes in huis halen, gedichten maken en dan kan het echte genieten beginnen. Ik heb er weer zo'n zin in!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten