Welkom!

Welkom bij Vanillaseasons, met deze blog kun je mij en mijn creatieve bezigheden volgen. Omdat ik verslaafd ben aan alles wat met brocant en landelijk wonen te maken heeft, ben ik met deze blog begonnen, inmiddels heb ik een webwinkel en een winkel aan huis met brocante, decoratie en sfeervolle meubelen!



De oorsprong van de naam vanillaseasons komt vooral omdat ik mijn inspiratie uit de wisselende seizoenen haal.



Daarbij komt mijn voorliefde voor de geur van vanille, en van de vele wittinten die ik gebruik is vanille een door mij veelgebruikte kleur.
Ik hoop met m'n post menig liefhebber van brocante te inspireren en misschien welkom te mogen heten in mijn (web) winkel!!











zondag 21 augustus 2011

Verandering...

Dankzij de slechte zomer ( tot nog toe, tenminste!!) ben ik aan heel veel dingen toe gekomen. Ik had een hele lijst met "wensen". die niet gerealiseerd werden in verband met het gebrek aan tijd. Nu het weer toch niet helemaal was waar we op gehoopt hadden, heb ik mijn vrije tijd maar geïnvesteerd in nuttige dingen.


Om te beginnen heb ik nu mijn eigen " werkplaats"!!Een eigen atelier, zeg maar!! Een ruimte, helemaal van mij alleen, waar ik straks weer heerlijk m'n  ingekochte meubeltjes kan restylen!! Ten tweede hebben we de achtertuin een kleine metamorfose gegeven, de appelbomen werden toch wel groot en namen heel wat (zon)licht weg. We hebben ze dus toch maar gekapt ( helaas!!) Ik wil op de plaats waar ze stonden, een paar mooie hortensia' s planten , dit najaar..waarschijnlijk word het de "Annabel", die vind ik zo prachtig met zijn grote witte bloemen!!  Ik heb ook gelijk een nieuw hoekje bij de voordeur gemaakt; nieuwe sidetable, een paar leuke potten en een paar mooie roestige ornamenten, en het lijkt gelijk weer heel anders!! Ook heb ik mezelf getrakteerd op nieuwe eetkamerstoelen en een mooie teakhouten winkelkast!!En.....ik ben eindelijk begonnen met het schilderen van de trap...wit natuurlijk!!Als dit project ten einde is, hebben we voorlopig weer genoeg verandering!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten